Saturday 2 July 2011

6 Month Is Over

Assalam sume,, mungkin dah terlambat aku nak cita pasal ni.. tapi aku baru terasa sekarang,, slama 6 bulan aku kat giatmara memang banyak kenangan manis , pahit , segala macam ar.. memang ar 6 bulan tu macam lame,, tapi pejam celik pejam celik tiba2 dah hbes,.. rase mcm kejap jew.. hurm.. sedeh jugak rase nye.. ntah dapat jumpe ke tidak kawan2 aku yang aku sayang.. :)
 Insyaallah.. ade jodoh kita jumpe lagi . hee.. memang banyak gile kenangan aku kat sane.. mase baru2 masok aku memang jadi pendiam, ye laa.. xkenal kan sume budak2 .. ape yang aku pikir aku nak pkol je budak2 yang cari masalah ngan aku.. tapi dah sebulan gitu baru aku tau diorang sume sekepala dengan aku.. hurm..kat situ memang ade someone special dalam idop aku,die pon dah admit yang die ekhem2 kat aku.. tapi die dah ade orang punya.diorang pon dah lame sangat.. tak kan aku nak hancur kan hubungan diorang. aku pon faham., kalau aku buat camtuh, maybe satu hari nanti aku pon kene.. hurm...
 Hari selasa lepas,28 jun adalah hari terakhir aku jumpa dengan diorang,, ada yang sambong blaja jauh2. ade yang dekat.boleh ke aku nak jmpe dengan diorang lagi? yang dekat mungkin boleh la.. tapi yang jauh? nak harapkan reunion. maybe bukan semua yang boleh datang. ade yang bz dengan hal masing2.. dah beberapa hari kita berpisah,baru aku rase perpisahan ni.. maybe aku pernah simpan dendam dengan korang.tapi perasaan tuh sume hilang lepas aku kenal korang. korang memang best.. harap satu hari nt kita dapt jumpe. peluk,cium sume la.. huu.. sedih nye.. :(
assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment