Wednesday, 15 June 2011

Operation Malaysia

Greetings, Malaysia, We have seen the censorship taken by the Malaysian government, blocking sites like The Pirate Bay, and WikiLeaks. Malaysia is one of the world's strictest governments, even blocking out movies, and television shows. These acts of censorship are inexcusable. You are taking away a basic human right. The internet is here for freedom, without fear of government interference. Do not think that no one else notices. Your structured government has done the talking, and we hear loud and clear. Let this be an announcement to all your people. This is a sign, a warning, and an opportunity to listen to ideas above your own. In a way you are being stubborn. But how will this help anyone or your country. We fear that if you make further decisions to take away human freedom. We are obligated to act fast and have no mercy. For rules were meant to be broken. And corruption was meant to be washed away and forgiven. Now we will wash your corruption away so be prepared. Take this as a favour.

We are Legion.

We do not forgive your attacks on freedom.

We do not forget your ignorance.

Expect Revolution.

Expect us

ok, Malaysia punye web dah kene hack or nak kene hack.. macam pelik jew kan.. pandai betol budak2 yang hack uh.. kenapa diorang hack? ape masalah diorang? Malaysia ada buat hal dengan diorang ke? aku rasa pon macam gitu la.. kalau kita tak cari hal dengan orang lain~ orang xkan cari hal dengan kita betol x? tapi sekarang ni xkan kita nak salah kan Malaysia. kita kene backup negara kita sendiri.. tapi ape kerajaan nak buat sekarang ? semalam berita kata kerajaan akan buat sesuatu.. ok kita tunggu ape yang kerajaan akan buat.. aku nak tgk jugak. orang Malaysia ni ada tak yang mampu nak tolong backup laman web Malaysia. Kalau ade orang terer macam tu aku nak usha die,, nak minx die ajar akU~ huhu.. kasik abang aku benggang skit dengan keteraan aku.. wahahah.. tapi aku masih xpuas hati ar kalau Anynomous nak cari pasal dengan Malaysia. kalau sesuatu negara berperang dengan sesuatu negara, itu akan menyebabkan kiamat dah dekat..  so, ape patot kita buat? tepuk dada tanya selera ^_^

No comments:

Post a Comment