Monday 13 June 2011

Pening~


tengah tunggu mekanik buat moto aku,, tetiba ade no 0788 bla bla bla tepon aku.. aku dah agak dah ni mesti dari INSTEDT yang tepon~ tu aku xkesah lagi, pastuh die bleh cakap yang aku xleh masok sane!! pergh.. bebulu je telinga aku dengar, aku tanye ar apsal kan~ die cakap kalau under UiTM kene masok sebelum 5.6, amboi. aku dengan xde mood time tuh ~ aku pon cakap ar 'xpe ar kak, nt saya bincang ngan mak n ayah saye k bye'. Masalahnye bpk aku dah bayar dok~RM 7xx, xkan kaw nak sapu je duit bpk aku . PULANG LA BALEK !
kalau setakat kaw bagi aku baju~beg~ ngan topi aku boleh pulang balek arH! aku dah xtau nak masok mane .. aku rase baik aku masuk Unisel~ mcm best jew.. sape ada cadangan~ best x Unisel~ or tempat lain~? hurm..dah ar. chow~ assalamualaikum .

1 comment:

  1. tuh laa . aq ajak msok tmpt aq x nk . yus yg dungu pon da msok da . meh laa join itpypj . haha .

    ReplyDelete